Egyetemi Felvételik!

Az alábbiakban a Jaschik suli szobrász szakáról művészeti egyetemekre felvett növendékeink névsora olvasható!
Gratulálunk mindnyájatoknak:

2022. Éles Laura Odett-------Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak

2021. Nagy János ------------- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak
2021. Pázmándy Botond ----- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak

2020. Endes Zsuzsanna ---- Pécsi Tudományegyetem, Művészeti Kar, szobrász szak
2020. Tonté Dominik --------- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak

2019. Serfőző György ------- Pécsi Tudományegyetem, Művészeti Kar, szobrász szak

2018. Szentpéteri Zsuzsa -- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak
2018. Horváth Gergely ------ Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak
2018. Kovács Martina ------- Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, formatervező szak

2017. Szabó Zsolt ------------ Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, formatervező szak

2016. Bóka Bálint ------------ Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak
2016. Veréb Patrik ----------- Pécsi Tudományegyetem, Művészeti Kar, szobrász szak

2015. Ferenczy Dorottya -- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak

2014. Gyuk Krisztina ------- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak
2014. Karl Fruzsina --------- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak
2014. Palotás Péter --------- Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, formatervező szak

2013. Némedy Gergő Máté ---- Pécsi Tudományegyetem, Művészeti Kar, szobrász szak

2012. Becskei Andor ----- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak
2012. Drabik Tamás ------ Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak
2012. Szabó Menyhért --- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak

2011. Horváth Csörsz ---- Kaposvári Egyetem, Művészeti Kar, plasztikai ábrázolás szakirány

2010. Fata Dárius -------- Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Környezetkultúra szak
2010. Istók Dániel -------- Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Környezetkultúra szak

2007. Kiss Rita -------------- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak
2007. Márkus Botond ------ Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász restaurátor szak

2006. Sánta János Botond ---- Magyar Képzőművészeti Egyetem, szobrász szak